Vrácení zboží zdarma

Vždy se může stát, že vám i ten sebelepší střih zrovna nepadne. Chceme, abyste byli s našim oblečením maximálně spokojeni a víme, jak je někdy obtížné vybírat oblečení přes internet. Proto jsme udělali vrácení nesedícího zboží co nejjednodušší.

Doba pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí balíčku.
Prosíme vás o vrácení v této lhůtě, nestačí pouze zaregistrovat vratku. Děkujeme.

Jak to funguje?

VRÁCENÍ ZDARMA PŘES ZÁSILKOVNU

  • jednoduše a rychle zaregistrujete vratku
  • po zaregistrování se dozvíte kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu zdarma
  • zboží, které chcete vrátit, bezpečně zabalte, oblečení zabalte do původního nebo jiného čistého obalu a až poté do posílací obálky/krabičky, aby se zboží cestou nezničilo či nezašpinilo
  • do balíčku přidejte informace s vaším jménemčíslem vaší objednávky
  • balíček stačí zanést na nejbližší pobočku Zásilkovny – podací místo
  • kód pro vrácení zdarma nefunguje u Z-boxů, ale pouze na podacích místech nebo pobočkách Zásilkovny
  • na pobočce sdělte kód pro vrácení zdarma a Zásilkovna nám balíček pošle zpět
  • od Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o převzetí vratky
  • na Zásilkovně nebudete nic platit

VRÁCENÍ POŠTOU

Pokud nechcete posílat zboží přes Zásilkovnu, zašlete ho na adresu:

Green butik s.r.o.
Tř. 3. května 910
763 02 Zlín

I v tomto případě prosím zaregistrujte vratku na našem webu. Výrazně tak urychlíte její zpracování. Pokud nechcete využít registrace, pošlete prosím v balíčku tento vyplněný formulář, abychom mohli vaši vratku zpracovat.

Vrácení poštou probíhá na vaše náklady.

VRÁCENÍ V OBCHODECH GREEN BUTIK

Zboží zakoupené v e-shopu www.greenbutik.cz nebo v obchodech Green Butik můžete vrátit také v našich obchodech.
Pro urychlení zpracování vráceného zboží vás taktéž prosíme o registraci vratky předem.

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí zboží.

NEJDE ZAREGISTROVAT VRÁCENÍ

Nevadí, ať už je důvod jakýkoli, vrátit zboží nám můžete i bez registrace.

Jak na to?

  • balíček bezpečně  zabalte dle pokynů
  • přiložte do něj následující informace: Jméno, číslo objednávky a v případě platby na dobírku i číslo účtu
  • zaneste na pobočku Zásilkovny, kde nahlásíte kód pro dopravu zdarma: 94032752
  • vrátit zboží můžete i v jakémkoli našem obchodě
  • o přijetí vratky i vrácení peněz vás budeme vždy informovat e-mailem

JAK PŘIPRAVIT ZBOŽÍ PRO VRÁCENÍ

  • dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené.
  • u špinavého, poškozeného či jinak  znehodnoceného zboží jsme nuceni strhnout z vrácené kupní ceny poměrnou část ceny potřebnou pro uvedení produktu do původního stavu
  • z hygienických důvodů není možné vracet spodní prádlo a ponožky

JAK DLOUHO TRVÁ ZPRACOVÁNÍ VRATKY

  • vrácené zboží většinou obdržíme asi 2. – 5. den od podání na pobočce v závislosti na víkendech, svátcích a vytíženosti Zásilkovny
  • peníze vracíme zpravidla do 7 pracovních dní od zpracování vratky (zákon udává povinnost do 14-ti dní)

REGISTRACE VRATKY

  • svou vratku jednoduše zaregistrujte tady: Registrace vrácení
  • připravte si prosím číslo objednávky (najdete jej ve svém e-mailu s potvrzením objednávky nebo ve svém zákaznickém účtu)
  • pro zaregistrování vratky nemusíte být zaregistrovaní na našem e-shopu

REKLAMACE

V případě, že jste zjistili na zboží vadu, napište nám prosím na nakup@greenbutik.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.

Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

Vrácené zboží musí být vyprané a čisté.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměnu zboží neděláme.

Prosíme vás o vytvoření nové objednávky. Děkujeme za pochopení.

2x do týdne posíláme novinky a akce do emailu

Odběrem souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Ať vám žádná novinka neuteče @greenbutikcz